søndag den 8. januar 2012

Om Baronessen



I fredags var jeg i folketeatret med min mor og mormor. Vi var inde og se stykket 'Om baronessen', det var min mormors' julegave.
Forstillingen handlede om Karen Blixen, og hendes forhold til Thorkild Bjørnvig
Det var et virkelig fantastisk stykke, hele historien var virkelig interessant. Men det er nok også fordi jeg finder Karen Blixen spænende. Men det kan sagtens ses, selvom man ikke er den store Blixenfan. Fordi det magtspil der er imellem de to, er også meget underholdenede.
Karen Blixen bliver spillet af Karen-Lise Mynster, og Pilou Asbæk i rollen som Thorkild Bjørnvig. Jeg synes de gjorde et virkelig flot arbejde, Karen-Lise Mynster formåede virkelig at komme ud over scenekanten.
Alt i alt et dejligt stykke, så er det jo ligemeget at jeg var den eneste under 40.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar