søndag den 19. februar 2012

Glædelig fastelavn


Glædelig fastelavn derude.
Jeg har fejret denne dag som desværre også er den sidste dag af ferien, med manér.
Fordi jeg skulle rigtigt havde været på arbejde, hele dagen..
(Hey btw, jeg har fået arbejde, det er bare dejligt!)

Så, jeg har bare lavet alt det jeg lige havde lyst til. Fantastisk. Det resulterede bl.a i nogen fastelavnsboller til min kære Emma, som kommer forbi i morgen.

Ellers har jeg bare nydt ferien, og de 5 arbejdsdage den har budt på..
Men havde dog lige plads til lidt dejlig kvalitets tid med min søtte bror.
Vi tog ind og se den bestøvlede kat i 3D, hans første 3.D film nogensinde.
Ellers har vi bare hygget.


Jeg har forresten også lavet lidt om på mit værelse, tror jeg ligger nogen billeder op lidt senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar